Sivut

keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Mää en kestääääää lukiota ennää! Haluan vaa äkkiä opiskelemaa sitä mitä haluan - psykologiaa. On ihan tuskaa kattoa turun ja jyväskylän yliopistojen psykologian opinto-oppaita, ko tulee hirveä hinku hypätä junaan ja lähtä sinne lukemaa psykaa! Vaan tässä pitää kärvistellä vielä, yhyy. Ainaki mulla on yks psykan kurssi tässä jaksossa :D Persoonallisuuspsykaa, jee!
Lisäksi mulla on semmonen ongelma. Että. Mä tarvin jostain vielä puoli kurssia!! Että pääsen ylioppilaaksi!! Miten tässä näin kävi :D :( ??????? Jospa sitä hyppis opolle tuossa perjantaina...tai sitte vaa alistun ja käyn äi8 (joku sano että se on turha kurssi jippii) tai sitte, jaiks, lyhyen saksan 3.kurssin. Luin saksaa tosiaan 5 vuotta...peruskoulussa. Ich gedenke überhaupt nicht!! (Olikohan tuokaa ees oikee...) Jompikumpi pitää käydä. Apua.


Ja sitten näin lopuksi pari hauska(hko)a kuvaa osoitteesta weheartit.com
Ja siis miten niin mulla on pakkomielle Harry Potteriin+miljoonaan eri rikossarjaan+Lord of the Ringsiin, ja miten niin mä inhoan Justin Bieberiä? Te kuvittelette! (ette kylläkään :D)
Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti