Sivut

tiistai 13. syyskuuta 2011

E ei ei ei....potenssiin miljoona

Tää ei voi olla totta. Mä en voi olla tulossa TAAS kipiäksi!! En halua!! En kestä!! Miksi, miksi minä? Mulla on ollu nytte aiva sikana vaatetta päällä, juonu hirveesti teetä, syöny vitamiinitabletteja...ja silti on kurkku kipee, korvat koko ajan tukossa, toiseen vielä lisäks sattuu ko nielasee, ja nokka tukossa. Miksi täytyy sairastaa, ko on YO:t ensi viikolla, ja on ollu viimeksi sairas...kuukausi sitte?? Tää ei voi olla todellista.

Ja mulla tosiaan siis oli tänään englannin YO-kuuntelu, oli pari hankalanpuoleista kohtaa..mutta kaipa se ihan ok:sti meni. Ensi maanantaina sitte bilsa. Ja keskiviikkona enkku kirjallinen. Sitte seuraavana keskiviikkona matikka. APUA!! Paniikki!!

Mä oon myös lisäksi kenties jo keksiny mun helmikuisen penkkariasun! Kerron sen ehkä...joskus (muahahaha). Ainaski sitte ko osa asusta on valmis, koska sillo sitä ei enää perua (minä sitä muutenkaan peruisi).
Pitemmittä puheitta, menen juomaan teetä (paniikki), ja lukemaan bilsaa (superpaniikki). Katsotaan jos selviäisin hengissä parista viikosta..See u ppl!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti