Sivut

lauantai 3. syyskuuta 2011

Being so pissed off uses your energy too much.

Suututtaa, ärsyttää, itkettää, on loukkaantunu olo. Tässä mun kahen päivän mielialat, johtuen siitä että en oo kisajoukkueessa. Viimeksi olin varamies vuoden 2009 Cheerleadingin SM-kilpailuissa tanssissa. Oon tässä cheerissä ollu koko ajan joukkueessa, ja nyt potkastiin siitä pellolle. Ärsyttää niin paljon että olla ja voi. Yritän olla normaalisti, ettei ärsyttäis, mutta aina se tulee takasi, ko joku bumerangi, saakeli. Edes ton hullunhauskan isän show:t ei auta pitemmän päälle (vaikka ne saaki mut nauramaan ahahahahaha). Ja, kun mä pääsen valittamisen alkuun, ei siitä tuu loppua. TUKKIKAA JOKU MUN SUU, kiitos.
Tässä sitte ollaan lähössä kahen kaverin kanssa ouluhallille, parantamaa hiuka niitä juttuja jonka vuoksi ei päästy joukkueeseen, niin että niillä ei oo muuta vaihtoehtoa ko ottaa meijät ens joukkueesee (just.) Sen vaan sanon, että meen tästä lähin sairaanaki reenaamaan, ettei vaan tuu poissaoloja liikaa. Saakeli.
NYT mä piän suun kii, ainaki yritän. Off to training!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti