Sivut

tiistai 8. marraskuuta 2011

Dam dam dam

Ja marraskuu on saapunut! Montaki päivää sitte :D Ja laskin että viimeks mun synttäreihi oli 20 päivää, ja nyt enään 10!! Tää aika menee tosi nopiaa..iiks. Ja sitten kanssa 4 päivää kisoihin, eli Cheerleadingin SM-karsintoihin täällä Oulussa. Silleen ihan kivaa ettei tartte 8 tuntia istua bussissa tällä kertaa..tosin ne matkat on aina huippuja! :)
Mulla ja mun kaverilla on aina todella hauskaa psykologian tunneilla (lue = läksyt luettu muttei tehty muistiinpanoja, puhutaan ihan muusta, tosin JOSKUS asiasta). Ja niin oli tänäänki. Ja kyseinen ystävä keksii aina joitain aforismejä, niin myös tänään, ja se on seuraavanlainen :
Huom! Kaverini kirjotti tän, en minä :D
 Oon myös varmaankin joskus kertonu, että rakastan lukemista yli kaiken? No tämähän johtaa aina siihen, että mä lainaan kirjastosta kirjoja, ja ne kasaantuu...ja kasaantuu...ja sitte unohan palauttaa ne. Tosin oon nyt keksiny lainan uusimisen. Problem solved for couple weeks. Mutta tässä kuvassa nykyiset, kirjastosta lainatut kirjani, lukumäärä ihanat 11 :
Taru sormusten herrasta, Humiseva Harju, Erheitä, Paranormaali, Salaisuuksia ilmassa, Arra, Rohkeusleikit, Vallan kahvassa, Kloonattu tulevaisuus, Vaarallinen perimä, Laura sua kaipaan
Mutta, nyt meen syömään, jei, ja valmistautumaan huomiseen keilaukseen. See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti