Sivut

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Sisustushimoa+ärsyyntymistä

Ja kuten otsikkokin jo sanoo, niin mä haluaisin ihan hirveesti sisustaa mun huoneen uudestaan. Uus sänky olis tosi kiva, ja samaten uus koulupöytä. Sänky on 4-6 vuotta vanha, ja koulupöytä varmaan päälle kymmenen. Haluan uuet. Vaan ei rahaa, ja vanhemmat on vähän nihkeitä. Niisk.
Muutenkin joudun vähän odottamaan tätä huoneen sisustamista. Tai siis. Mähän oon jo päättäny muuttaa kotoa poissa elokuussa, niin sinne asti pitäisi kituutella sisustamishalussa. Nice.

Yksi asia pännii mua aivan mahottomasti: miksi hiihtoloman täytyy olla ahdettu täyteen koulujuttuja!! Eihän tää mikään loma ole, jos YO-kirjoituksiin pittää lukia, ja tehä enkun kirjotelma, filosofian päättöessee, kasoittain muita läksyjä. Maltan tuskin oottaa ens vuoden lukulomaa. Ei läksyjä, ja pitää lukia ainoastaan yhtiin kirjoituksiin. Sillon voi varmaan pitää kunnon hiihtolomanki. Pääsee laskettelemaan.

Mutta nyt meen lukemaan. Yhyy. Tai sitten mä vaan luen puoli tuntia ja lopun ajasta istun koneella?
Hyviä viimosia lomapäiviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti