Sivut

sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Tavoitepainoa metsästämässä!

Mä lupasin jossain vaiheessa syksyä, että mä ne läskit mun reisistä ja lantiolta häviää.
No eipä oo vielä hävinny, sen sijaan on tullu lisää niitä kiloja. Mutta nyt! Mä haluan olla kesäkunnossa, joten tämä tyttö alottaa painonpudotuksen tänään/huomenna! Ei herkkuja, vaan normaalia ruokaa. Ja miten liikun viikon aikana:
Maanantai valmennus+ omat harkat
Torstai omat harkat
Perjantai omat harkat
Lauantai uimassa käynti
Sunnuntai valmennus+uimassa käynti.
Ja lisäksi mahdollisimman pian alotan pyöräilyn kouluun~

Koulutyöt ahistaa. Mun pitäis tehä äikän tenttityönä vielä draamaessee, runoessee, loppuun se novelliessee ja muita tehtäviä. Mä en enää IKINÄ tenti mitään äikän kurssia, murr. Mieluummin nukun oppitunnilla ku saan paniikkia ku laiskottaa. Mähän tosiaan oon pohjimmiltani laiska ihminen, hyi minua.

Kävin tosiaan eilen uimassa ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen. Tai pidempäänkin aikaan.
Että se tuntu hyvältä!! Mä muistan vieläki kaikki tekniikkajutut jotka mulle opetettiin noin...kohta 5 vuotta sitte? Ainaki, ja sitäki ennen. Ihan hyvin mä jaksoin uida, mutta sitten mut häädettiin pois radalta :/ Ku siihen tuli joku joukkue treeneihin...No, rupean tosiaan käymään uimassa viikonloppuisin. Metsästän tavoitepainon lisäksi myös mahdollisimman hyvää numeroa uintitestistä!! I used to be a swimmer...a bad one though.

Täällä vois vähän siivota. Ja sisustella. Mulla on hirvee hinku sisustaa mun huone uusiks, kuhan saisin anottua vanhemmilta uuden kirjahyllyn (semmosen hienon ja tyylikkään), ja ehkä uuden koulupöydän...sitte kesällä ostelen mahdollisella kesätyöpalkalla (mikäli saan kesätyöpaikan) tauluja tänne, kokovartalopeilin, kasveja, semmosia söpöjä juttuja...Jee! Maltan tuskin oottaa!

Mä meen vastustaan kiusausta: meillä on keksejä maistiaislaatikoina, arvatkaa vaan mikä himo mut valtaa ku kävelen laatikon ohi? Söin jo kolme kappaletta niitä, ah, ne oli niiiin hyviä...ehkä mä vaan syön luumua niitten sijaan.

Adios for now!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti